onsdag, november 4

Bloggsemester

Jag tog mig en liten blogg semester... Anledning, trötthet! Just nu ligger jag i soffan med tolv brinnande ljus, höstmys! Ute är det kallt och imorgon kommer snön och lite otippat regn på fredag = slask :/ Slask är väl det värsta vädret!

En update, i fredags var vi på Ladies Night med jobbet! En jätte trevlig kväll med god mat, underhållning av karlar och vin o cider och en utgång på Åh med Maria!
Trött på lördagen och värkande fötter efter pumpsen, fick till o med lov att gå barfota i kylan en bit hem för att sträcka ut tårna :S
Lördag kvällen tillbringade jag med Anna, Catrin och Emily som var på besök från Göteborg! Thaimat och vin!

Nu längtar jag efter helg igen.. En helg som än så länge inte finns en endaste plan för!

Må så gott! Kram Frida

Inga kommentarer: