tisdag, oktober 6

These boots are made för walking

Orkade inte ens skriva ett inlägg igår, så trött var jag! Vet inte vad som hände.. Soffan hade sån dragningskraft igår när jag kom hem från jobbet så där låg jag hela eftermiddagen och kvällen! Var på väg att gå och lägga mig kl 20.15 men på nåt vänster höll jag mig vaken till 23... Hur det gick till får vara en gåta (troligtvis för att gå och tvätta av sminket och borsta tänder kändes som en ansträngning utan dess like) Nu ganska utvilad iaf, ledig idag! Pysslar i vanlig ordning här hemma! Köket är avklarat och nu ska det vikas tvätt för att sen ge mig på att röjja i klädkammeren och sen i förrådet.. Mitt förråd är det mest kaosliknade förråd jag sett. Jag vill inte bara lägga skulden på mig själv... Utan på min föräldrar som även dom öser ner grejer där... Nu ska iaf ett bord få plats där nere också.. Hur det ska gå till vet jag inte.. Men den glada nyheten är att jag ska få ett nytt vardagsrums bord, ett VITT! Lycka! :)

Trevlig tisdag på er! Här kommer mina nya pjuks!


Inga kommentarer: