onsdag, oktober 14

Berocca=pigg?

Sitter o dricker berocca.. Dricker det i hopp om att bli pigg, på stört! Ska iväg med Lotta och kika handboll, Börlänge VS Falun.

Dryg dag på jobbet och det roligaste är att morgondagen blir värre... Positiv inställning jag vet, men ibland är det bäst att vara realist.. Men imorgon kl 15.30 får jag helg!! Tre dagars ledigt, lyxigt värre! Ska på kvällen iväg och massera farmor, pappa har fått för sig att jag är någon expert på det (läste en massagekurs på GYMNASIET... Typ bara 8 år sedan..) Men hursom haver så ställer jag självklart upp på det när lilla farmor har ont i ryggen! Sen ska vi till Lisa i Lönnemossa och äntligen hämta mitt nya VITA bort :D Yey!!!!

Greys idag... hoppas vi hinner hem i tid från grannstaden! Trevlig onsdag kväll!

Inga kommentarer: