söndag, oktober 4

Hösten är här...

Nu är jobbhelgen över för denna gång och det har ju i vanlig ordning gått fort och bra! Man bävar lite varje gång det är dags att jobba helg, finns faktiskt ingen anledning.. Men i helgen hade vi lite otur med vädret, regn o rusk! Blöta fötter hela lördagen.. Brr! Men vi har gått runt o glänst lite, vi har fått våra nya arbetskläder!!! Nu slipper vi gå runt som muppar i röda byxor och rutig skjorta! Nu är vi blå och grå, riktigt fina!

Imorgon kommer bilder på mina nya pjuks! Hade mina nya reebok walking skor en sväng igår, och tametusan så fick jag träningsvärk... Mina nya skor gör nämligen så man tränar ben och rumpan lite extra, de ni, inte illa va?! :)

Nu är det söndagsmys i soffan och imorgon väntar jobb till kl 14 sen är jag leeeedig 1 dag! Vara ledig är ju bara det bästa!

Hoppas alla haft en trevlig helg! Puss o kram F

Inga kommentarer: