fredag, oktober 2

Hjälp!

Då var det dags, jag ska vara vuxen i och och övervintra mina pelargoner! Men hur gör man? Råd o tips uppskattas!

För övrigt så är det fredag, jag är ledig och ska snart bege mig ner på staden och äta lunch med Lotta! Sen ska det shoppas walking skor!

Filmerna jag hyrde kan jag rekommendera alla, Changeling och Gran Torino var båda två mycket bra filmer!

Min förkylning är över, så skönt! Jag är fortfarande trött, hostig o lite snorig med det kan jag leva med!

Hoppas alla får en skön o härlig höst helg! För visst är det mysigt med lite höst, man får klä på sig mysiga varma kläder o tända ljus! Loveli!
För mig väntar det dock jobb i helgen, men det brukar gå fort o bra så vi håller tummarna för det!

Puss o kram på alla!

1 kommentar:

jossan sa...

hej vännen. Om du behöver hjälp m pelargonerna, fråga johan.. han sparar de oxå så de blir större till nästa år :-D Blomfreak ;-)