måndag, augusti 3

Mmm

Förlåt för inte så flitigt bloggande.. Jag njuter i för fullt av mina sista semester dagar! Solen har tittat fram litegrann dom senaste dagarna och jag är självklart inte sen ut ligga i solstolen på balkongen eller ligga i Kålgårn o mysa! =)

Den senaste veckan så har jag:

Varit på Harrys o ätit middag med tjejerna! Åt svärdfisk, riktigt smarrigt! Och några drinkar slank visst ner också =)

Varit i Vingåker o shoppar på Outlet, tycker att stället var riktigt bra! Speciellt på sportkläder! Jag o T åkte dock dit för att hitta en kostym, men någon sådan kom inte med hem, men två shopping påsar till mig! Jag e grym på att shoppa!

I lördags var vi på Rådhusgården och åt middag och lyssnade på Hoffmaestro, mina nya idoler! Så härlig musik som man blir glad av!

All min tid går annars ut på att enbart göra det jag vill göra! Semester!!

5 kommentarer:

A-L sa...

Du och Mr T.. Är ni eller är ni inte??

Frida sa...

Haha, Jadu....

A-L sa...

Mmm tvetydigt svar tycker jag.. Tänk jag som trodde att detta var en seriös blogg Fridis!!

A-L sa...

Skärpning nu Fridis!!

Frida sa...

Ja förlåt, jag orkar/hinner aldrig.. =/ Imorgon kanske, för nu måste jag göra mig lite fest fin förstår du! =) Men vi syns ju på måndag!! Kram