fredag, augusti 21

Jobb jobb jobb

Tillbaka i vardags snurren och nu är det dags för första jobb helgen på väldigt länge.. =S Jeje det går säkert fort!

Idag fredag och jag är leeedig! Älskar att vara ledig, jag började med att sova 10 timmar i natt, välbehövligt! Startade "morgonen" men en dusch som var den skönaste på länge! Nu måste jag nog ta tag i lite städning, som jag skjutit på hela veckan..

Kl 12 blir det fika med tjejerna, Emmy har kommit hem från Norge och det ska bli så kul att träffa henne och höra skvaller från hennes vistelse i grannlandet!

På eftermiddagen ska jag vara barnvakt till Alicia! Skoj! Undrar vad vi ska hitta på, för jag har kommit på att jag inte får upp barnvagnen upp för mina trappor, så hem till mig kan vi inte gå!

Till kvällen ska jag laga lasagne o ha mys kväll!

Trevlig helg allesammans! Pusskram!

Inga kommentarer: