söndag, augusti 16

Heeej!

Nu så, är jag tillbaka i verkligheten! Lediga, lata dagar i solen är ett minne blott!

Jag är så tok nöjd med min semester så jag borde väl känna att det är okej att börja jobba igen, men mycket vill ha mer! Mer ledighet till folket säger jag!

Sista veckan på semestern så var vädret helt okej, vi latade oss på stranden, jag lekte med barnen, Jossan o barnen var här från Gbg! Och sen lilla sessan Alicia så klart! Var på Lugnets utebad en dag och jag o Lina åkte till och med rutchkanan, jag vet inte vem som var mest nervös av oss.. =)

Till helgen åkte jag till Mia i Gävle och hälsade på! Vi åkte till Rullsand (Bremmen) på lördagen och låg hela dagen! Folk låg packade som sillar.. Galet mycket folk! På kvällen satt vi på Mias balkong och sen till en mysig uteservering och även ett litet besök till Heartbreak.

Sen började allvaret... Kl 05.50 på måndag morgon ringde klockan.. Dags att göra sin plikt, första dagen gick helt okej men har sen drabbats av någon förkylning o huvudvärk så sen blev veckan tyngre..

Nu njuter jag av helg! Har varit på Dalhalla och tittat på opera, trollflöjten! Jätte bra men kallt! Mössa o vantar och stickad polo invigdes för säsongen.

Igår dracks det lite vin med Lotta och Anna (Anna, preggot drack Haiwa) men istället för att gå ut så åkte vi till Mc Donalds!





3 kommentarer:

Jossan sa...

ÄNTLIGEN tillbaka här i bloggen :-D Har varit inne flera gånger nu och blev så glad att du skrev.

Tack för jättemysiga dagar i falun min älskade vän! OM vi inte ses förr så ses vi till Nyår i falun. Är ju trots allt "bara" fyra månader till nyår, vilket känns HELT galet sjukt.. men men, vips så kommer vi vara där.

Kram så länge gumman, vi får ringas nån dag i veckan. Börjar ju jobba i morgon efter fem veckors ledighet, känns sådär faktiskt :-D

puss o kram

Anna och Emma Larsen sa...

Hej Frida!

Det låter som om du haft en dunderbar sommar! Härligt! Jag har också haft det bra men man kom snabbt tillbaka till verkligheten om man säger så, snark!

En fråga, hur har du gjort när du har ändrat i HTML-mallen för att få in statistiken? Kan du hjälpa!?

Hoppas att allt är bra annars.

Kramar!

Frida sa...

Jepsi nu är jag tillbaka.. Skrivhanden och hjärnan tog semester en vecka längre än vad jag gjorde.. Ibland e det tungt i huvvet och då är det inte lätt att skriva =/ Ska försöka bli bättre nu!

Jossan, jag har kollat vilken helg det var jag är tre ledig o efter helg men kommer inte ihåg nu.. Vi får snackas om det i tele!

Anna, sommaren har verkligen varit toppen för min del! Men nu när man har jobbat en vecka så känns allt som bortblåst och känns som en evighet sen man hade semester, tokigt! Men man kommer väl snart in i allt det där vardagliga igen!

Testa den här länken och se om det inte funkar så hör av dig!

http://susnet.se/tjanster/

Kramar!