måndag, juli 27

Livet är härligt!

Två veckor kvar av semestern! Vädret sägs att det ska bli lite bättre! Och två veckor är ändå två veckor, dessutom så kommer ju min Jossan & barnen på lördag o stannar en vecka! Ska bli så skoj o träffa dom!

Och till "hösten" så har vi gjort planer, det är bra då har man nåt att se fram emot även när man måste sätta igång och göra sin plikt. En weekend i Sthlm i september med tjejerna, bo på hotell, titta på bröllopsklänning till Lotta, shoppa och äta gott!

I Oktober ska vi på Ladies Night i Leksand med jobbet!

Livet är härligt nu! =)

Här är min dörrvakt =)

4 kommentarer:

Fjolltorven sa...

Ajajaj
Hela östanfors på Ladiesw night.. Vågar inte ens täönka mig hur det ser ut? Anna-Lena är också tillbaka va? Isåfall blir det livat värre, men kasta inte upp någe trosor till Magnus samuelsson bara:D

Frida sa...

Haha inte hela Östanfors, några stycken från alla tre grupperna! Anna-Lena är inte tillbaka på jobbet men hon ska nog med på Ladies Night tror jag, har semester nu så jag har inte pratat med nån. Lovar att inte kasta några trosor, inte på Magnus iaf ;) Hoppas du har en skön sommar Tore! Kramkram

A-L sa...

Hoppla hoppla och vem sjutton är fjolltorvan?? Klart jag ska med på Ladies Night i oktober, även om jag inte är tillbaka på tisken öst så blir det livat värre. Eller hur Fridis!!

Frida sa...

Oh yes det blir livat värre de =)

Fjolltorven e Tore så klart =)