torsdag, juli 9

♥Semester♥

Snart snart är den här.. Härliga efterlängtade semester! Jag känner mig virrig och trött, och ingenting kunde nog vara mer perfekt än att vakna upp på ett hotellrum i Tunisien på lördag! 35-46 grader i skuggan har jag hört, Puh! Blir en riktig svettnings diet =)

Här packas det för fullt.. Och tvättas, denna gång lakan så jag kan hoppa i en renbäddad säng när jag kommer hem =) Bra tänkt va?! =)

Måste återgå till väskan o sängbäddning så man får äta middag i någorlunda tid!

Önskar alla en trevlig vecka och sommar! See ya!

Btw, Jag har mobilen med mig, men det var tydligen lite si och så där man att kunna skicka sms.. Så om ni skickar och inte får svar så bli inte ledsen =) De har tydligen inte så bra täckning där nere =) Men vi får la se! Sms mottages varmt iaf!



Bikini utröstning, I-lands problem men ändå ett problem




Nödvändigt ont! Önskar man vore en man när neccesären ska packas..




Svante vill mee =)

3 kommentarer:

Maria sa...

Åå Svante! Kanske du hittar en pappa till Svante som du kan ta med dig hem... Ha det suuuper bra & skönt! Kram

Frida sa...

Haha en mans pappa eller en katt pappa?! Ingetdera blev med hem.. Men hittade så söta kattungar! Dom ville jag stoppa i resväskan =)

Jätte skönt har vi haft det! Inte sett ett moln på 7 dagar! =)

Kram!

A-L sa...

Ge oss lite bilder från semestern! va kul att du har haft det bra. själv börjar man jobba på måndag;)