fredag, april 10

Shopping kval...

Nu är han här! Ca 20 kg och 40 tum och han heter Samsung! Lycka!

Nu är jag på jakt efter en möbel att ställa honom på.. Jag har hittat en bänk eller det är ett skåp. Jätte fint, vitt och gammeldags. Kruxet är bara att det är ju absolut inte en tv bänk, så det är kanske aningens högt att ställa en tv på.. Men ack så fint och det är en möbel som jag är säker på att jag kommer att älska för resten av livet! Så ska man slå till?! Har det reserverat tills imorgon.. Är även på jakt efter ett nytt soffbord, även det ska vara vitt eller gå att måla om till vitt..

Nu är det äntligen helg! Påsk helg dessutom! Alla är långlediga, det är inte jag men två dagars ledigt får jag iaf! Kanske ett det blir en sväng ut ikväll, förra veckan bangade jag och det blev soffan.. Men nu är det kanske dags att ta sig ut i Faluns enorma uteliv ;) The Poodles spelar på harrys ikväll dessutom.

Glad Påsk allesammans!

Inga kommentarer: