onsdag, april 1

Detox Dag 5

Nu går det bra, sörjan bara slinker ner! Haft lite huvudvärk av och till under dagen. Känner mig relativt pigg! Men solen får nog ta åt sig lite av den äran, för vilken dag det har varit! Jag, Catrin o Alicia var ute på en prom runt Kålgårn på förmiddagen och njöt av vår solen! Hann med lite städning hemma innan det var dags att gå ner på stan och fika med Sanna och Emmy som har kommit hem efter en månad i USA! Riktigt roligt att se dom igen, bruna och fina! Lite avis där, får kanske bli ett besök till nåt solarium i dagarna.. Jag o Catrin var duktiga och gick och tränade också innan vi begav oss hemåt! En härlig dag har det varit!

Nu är det slut på ledigheten, imorgon är det jobb igen.. Men bara två dagar kvar sen är det helg igen! Loveli loveli! Ska köpa hem fina tulpaner till helgen, rosa tror jag det får bli denna gång!

På fredag ska jag färga håret, lite slingor ska det bli! Vår snygg liksom i mitt nya fräscha detoxande liv =)

Kram på er!

Inga kommentarer: