söndag, april 12

Glad Påsk
















Då var helgen till ända! Den har varit helt okej! Jag startade dagen igår med att åka och köpa skåpet som tv:n ska stå på. Det tråkigaste denna helg är att min nya tv verkar vara paj.. Jag har en rödflimmrig bild, blir att ringa till komplett.se på tisdag när dessa helgdagar är över. Men skåpet är på plats och det är så fint!
Igår målade jag även min bokhylla, det var ett projekt som var större än jag trodde, tur att jag inte visste vad jag gav mig in på när jag började.. Nästa 5 timmars målning blev det, på årets soligaste dag dessutom! Men såna kommer det nog fler av! Bokhyllan blev jätte fin!

Idag har vi premiär fikat på bryggan! Härligt!




4 kommentarer:

Anonym sa...

Var är den söta "tv-bänken" köpt?
/kram E

Frida sa...

Den är köpt i antik butiken "Vita huset" (tror jag att den heter iaf) som ligger vid gamla okq8. Visst e den söt!

Maria sa...

Super fint, Frida!

Frida sa...

Tack! Det känns super bra! Nu saknas bara att få en tv som fungerar =)