lördag, april 4

Fynd

Idag har jag och mamma varit på shopping tur, vi startade i Falun och plöjde Jysk och Rusta. På Rusta fyndades det kaffe muggar och frukost skålar! Kikade också in loppisen där det fyndades! Åkte vidare mot Borlänge, då det var dags att kika på en tv, eller rättare sagt så har jag kikat ut en på nätet och det skiljde 2000 kr på att köpa den på nätet mot i butik, fast det är samma kedja, galet! Så det blir att shoppa loss min nya tv på nätet istället! Var in i kupolen en sväng för lite stros i butiker och lite lunch!
Sen vidare mot shopping metropolen Gustafs för att kolla in Pärlans Second Hand, vi fyndade dock inget där.

Nu lördag kväll och solen skiner, jag e lite trött så vi får se vad kvällen har att bjuda på, Emmy o Sanna bjuder in på lite fest men då detox kuren inte direkt tillåter alkohol så blir det en nykter fest kväll för mig i sånt fall. Har ju liksom tappat bort party prinsessan inom mig.. Men vi får se om hon dyker upp ikväll eller om det blir soffan och Robinson ;)

Här kommer bilder på mina fynd! En bedårande söt lamp skärm som jag hittade på loppis, mugg & skål och mina fina rosa tulpaner som piffar upp mitt köksbord just nu!






















Trevlig lördag kväll!

1 kommentar:

Maria sa...

Vad kul att du visar lite bilder!