onsdag, mars 11

Semester.. liten sådan.. men semester

Jag är ledig! Finns inget bättre än att vara ledig! Man får sova tills man vaknar, jag inledde min semester med att sova 11 timmar! I natt sov jag BARA 10 =) Hi hi!
Och sen får man göra precis vad man vill! Och det bästa av allt, man behöver inte ägna en tanke åt jobb!

Igår var jag, Catrin o lilla Alicia på Ikea Valbo, vi fyndade lite småsaker och Alicia fick en barnstol, tjejen ska börja äta mat nu så då måste man ju sitta upp!
En liten vända in i köpcentrumet vart det också, jag fyndade en fin kofta för 149 kr! Och vi mumsade latte på Waynes! Loveli!

Idag har jag pysslat här hemma, jag har tvättat hela sängen och då menar jag verkligen hela sängen, kuddar, täcken, sängkläder, madrasskydd och sängkappa! Jag kommer att få sova i en ren säng i natt! Även tvättat överdraget till en av sofforna, tog bara en så jag skulle få slippa sitta i en små fuktig soffa ikväll, jag är inte så dum jag inte =), den andra ska få bli tvättat imorgon!
Och så har jag bakat frallor! Ska frysa in så man kan plocka fram ibland och få lyxfrykost!

Jag njuter iaf av min ledighet, och snart är det dags för veckans avsnitt av Greys!!

Inga kommentarer: