fredag, mars 6

Kalas!

Idag fyller pappan år! Jag bidrar med chokladkolapaj med lingon till kalaset!

En väldigt effektiv fredag med gott humör! Det har bakats, tränats, slagit in paket, dammsugit! Nu sitter jag nöjd med kaffekoppen och tar igen mig lite! Jag är ju trots allt ledig!

Dagens fundering är: Varför är hjortron yogurt inte dyrare än t ex hallon yogurt? Hjortron är mycket dyrare om man ska köpa t ex sylt och då menar jag mycket dyrare, 50 kr går en burk hjortronsylt lös på. Men yogurtarna har samma pris, jag tänker inte klaga över detta, jag får ju mumsa hjortron yogurt!

God fredag allesammans och trevlig helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej gumman :-)
Vilka världsproblem du har m priset på hjortronsylt *fniss*. Åh vad jag längtar till vi ses nästa fredag, även om vi bara e där ett par dagar så ska det bli sååååååå mysigt som alltid att umgås. KRAM på dig min älskade vän!!!

Frida sa...

Haha! Ja tur att man inte har några andra problem här i livet ;) Jaa det ska bli så mysigt som alltid! Längtar! Pusskram!