fredag, mars 27

Detox

Imorgon börjar jag en 20 dagars detox kur! Spännande! Lite orolig också, blivit förvarnad om att man kan få finnar, som om det inte var nog med blemmor i ansiktet liksom. Jag har även blivit förvarnad om att man kan lukta illa under den här tiden, kroppen ska ju rensa ut allt ohälsosamt som finns där inuti.. Hmm, jag kommer inte att vilja visa mig utomhus och folk kommer inte vilja vara nära mig.. Ses i mitten av april då ;)Men det är ju självklart positiva saker som händer också annars skulle jag inte välja att göra det här. Alla gifter o slaggprodukter som finns i kroppen ska ut! Man ska bli piggare och ska känna sig frisk, sund och lätt! Låter ju great! Ingen alkohol nu på 20 dagar och det ska jag väl fixa! Även nedskärning på kaffet och försöka äta sunt! Det är några som är nyfikna på hur det är att "detoxa" så jag kommer dom närmaste 20 dagarna uppdatera er om hur det känns! Imorgon kör vi!

Trevlig helg! Jag ska tillbringa helgen med att jobba och kanske lukta illa =)

2 kommentarer:

Maria sa...

Det luktade lite idag...haha

Frida sa...

Haha och värre lär det ju bli i sånt fall =)