tisdag, mars 24

Bakslag

Förra veckan var det vår i luften, så härligt! Torra gator, dropp från tak, fågelkvitter etc etc.. Nu är det vinter igen, ack så tråkigt! Man har tröttnat på det här nu.. Våren snälla kom tillbaka, NU!

Vad har hänt?! Min städ mani har kommit tillbaka, städar o pysslar JÄMT.. Det är något positivt även om det går till överdrift ibland =) Men det betyder att jag återfått min energi!! Jepsi, jag är inte alls lika trött längre och det är så skönt!
Och jag har kommit på att jag har en nish för städ produkter, fullständigt älskar rengöringsmedel =) Favoriten just nu är Ajax Original, det luktar rent! Och Cillit Bang för badrummet, innehåller klor och man känner att det inte är ett uns av bakterier o smuts kvar när man städat!

Igår chockade jag mig själv, jag var ute och joggade.. Hör och häpna! Har nog inte, vad jag kan minnas hänt sen handbollstiden.. Men jag tog ett varv runt Kålgårn! Konditionen är inte direkt på topp, men det gick bättre än vad jag trodde! Det blir fler turer!

Idag har jag spanat in en "Detox" kur som går att köpa på hälsokosten, se om man kanske ska testa det, rensa ur kroppen från allt äckligt! Min kollega startade idén och jag fick lov att söka vidare. Maria! Påminn mig på jobbet att jag ska visa, vi kanske måste ta en tur till hälsokosten! =)

Inga kommentarer: