onsdag, september 3

Skrik o panik....

Imorse försov jag mig... För andra gången i mitt 26 ½ åriga liv. Vaknade 07.05 och börjar jobba kl 07... Som en yr höna flög jag upp i sängen och irrade runt ett tag innan jag kunde priorietera det som måste göras. Bort prioriterat blev smink och frukost..Fåfäng som man är så har jag mått dåligt hela dagen av att gå osminkad.. Kl 07.17 befann jag mig på jobbet, det var ganska bra jobbat av mig själv måste jag säga, men hela dagen har varit upp och ner och man vaknar inte riktigt till liv. Men jag vill INTE ta på mig detta utan jag vill lägga skulden på Sony Ericsson... Jag hade ställt klockan men den ringde inte av någon anledning.
Men dåligt ändå.. Ja ja shit happens!

Nu måste jag nog städa så man känner att man gjort nåt bra idag..

Kram från sjusovaren

Inga kommentarer: