torsdag, september 18

Höst!

Nu är det höst! På riktigt.. löven börjar bli så där fina och luften är frisk och det är kaaallt! Ett stort minus för denna årstid är att nu är det mörkt på mornarna och värre blir det.. Detta mörker gör ju att det inte alls är lika lätt att stiga upp och bli pigg men mitt lilla morgontips är att lyssna på Adam & Gry på MixMegapol! Gu så roliga dom är och Adam Alsings skrattframkallande skratt är så härligt! I morse hade jag dock otur.. så fort jag börjat gå och drog igång radion på mobilen så blev det reklam och lyssna på det kl 06.40 gör ju att man kan somna gåendes.. tröttnade snabbt och drog igång Agnes nya låt, On And On och det var nog veckans roligaste prom till jobbet! En glad sång!

Mörkt på kvällarna är det också men det gör mig ingenting för då får man mysa med värme ljus! Börjar man bli gammal när man säger att alla årstider har sin charm?!

Nu längtar jag till Greys Anatomy sätter igång, 1:a oktober är det premiär!

Ett till plus för hösten är att nu får man använda mössa! Me like!

Kram Frida

Inga kommentarer: