lördag, september 27

Mätt...

Jag är proppmätt! Vi har inte gjort mycket mer än ätit ikväll.. Vi startade med sushi till förrätt (det är faktiskt rätt gott även om man måste granska den noga innan man stoppar den i munnen och rå fisk låter ju inte så frestande men det är faktiskt mer än okej) sen beställde vi kina mat! Jätte smaskigt! Och lite friterad banan och glass på det.. och även lite smågodisar slank det ner... Oh gosh, behöver nog inte äta på en vecka som det känna nu.. är så trött så jag orkar inte ens gå o borsta tänderna och gå o sova.. då är man trött!
Färgat hår har vi också gjort! Jag färgade Mias hår och Anna färgade mitt, la i lite slingor, tror att det vart rätt okej... även om jag hade tänkt mig en ljusare nyans.

Dagen har varit jätte bra iaf, en fika på stan sen en eftermiddagspromenad innan vi började frosseriet =)

God natt!

Inga kommentarer: