tisdag, september 2

Ledig dag!

Idag har jag varit ledig! Lite lyxigt att vara ledigt en dag mitt i veckan, jag har jobbat helgen därav den lediga dagen. Vaknade tidigt (typiskt när man faktiskt får sova) men hade en mysmorgon här hemma o tvättade lite och målade tånaglar! =) Sen blev det Lager157 med bror och Catrin. Sen en fika på stan med Catrin o Sussie! En skön dag kan man säga!
Och nu är det faktiskt bara tre arbetsdagar kvar till helg! En helg som än så länge är helt oplanerad, rätt skönt! Jag hoppas o vill att den ska bli lugn, men ett glas rött skulle vara gott! Men är faktiskt jääätte trött på krogen så jag hoppas att vi håller oss därifrån, men det brukar ju kunna bli så att efter några glas vin så känns krogen som det enda rätta.. konstigt det där =)

Btw läste precis att Michael Jackson och Pamela sägs dejta... Första tanken var Say What!? Men det var kanske inte så konstigt vid närmare eftertanke... Dom har säkert en del gemensamt!

Veckans musik tips från mig är iaf Martin Jondo! Riktigt mysig musik! Det poppas för fullt här på Trotzgatan!

Kram F

Inga kommentarer: