fredag, december 20

Seg mammahjärna

Här sitter jag, vid skrivbordet och ska med min sega mammahjärna som mest pratat, bajs, sömnprobem, matproblem etc de senaste månaderna så ska jag nu skriva ett arbete med skaplig akademisk anda.. Hur det går? Nja, så där måste jag säga.. Skriver lite gör jag men vad skriver jag egentligen? Kommer liksom inte riktigt ihåg hur man gör :) Men jag försöker så gott jag kan! Kommer vara nervös den 13:e kan jag säga, det är dagen jag ska redovisa detta samt få lite kritiska frågor på mitt arbete för ca 10 klasskompisar jag inte känner, lovely! Och den 9:e sätter jag mig i en tentasal för att skriva en mindre tenta... Back to business minst sagt! Men det är skönt för den här mamman att få komma iväg lite. Och skönt att vi är två hemma! Mats är heltidspappaledig till den 7:e! Sen fortsätter vi dela upp dagarna mellan oss! Imorgon tänkte jag försöka mig på lite plugg sen tar jag några dagars julledigt! Skönt! Hoppas ni mår bra!

Inga kommentarer: