tisdag, december 10

Nostalgisk


Helt plötsligt är jag jätte nostalgisk och tittar mycket på bilderna från när jag var gravid och bilderna när skruttorna var pytte pytte små! Den här tiden förra året var jag jäääätte stor, hade ont i ryggen och diverse krämpor... Om någon vecka började smärtan avancera i vad som skulle visa sig faktiskt vara värkar och inte nåt knas med njurarna som jag trodde :) Och ut kom dom 4/1 efter 2 dagar med värkar och antal stoppförsök av läkarna!
Sista magbilderna! 
Liten Maja med stor napp (som egentligen är jätte liten :) ) 

Alma och snutten som nästan är lika stor som henne :) 
Lånekläder från neo när vi skulle gå ut för första gången! (På min födelsedag)
Förstår nu hur små dom var!! Strl 44 på body och strl 50 på byxor :) Det hör var dagen vi åkte hem från neo 15/1! 
Lite Maja sover på pappa! 
Maja låg alltid som en groda när hon var mini! 


Idag har vi haft besök av Matilda, Thyra och Thilly! Tvillingfamilj från Sandviken! Så mysigt att ses! 






Inga kommentarer: