torsdag, februari 17

Puuh

Då var det dags för ytterligare ett skivstång intervall pass och jag är lika nervös den här gången. Förra gången var jag nervös för man inte visste inte vad man hade att vänta, bara en känsla av att det skulle vara tungt. Den här gången vet jag vad som väntar mig och det kommer bli tungt.

Veckan har bara inneburit plugg och träning. Kul liv just nu. Not. Vårt grupp pm är inskickat idag och nu väntar jobb på Scorett fredag och lördag. Bra med peng! Och lite tenta plugg oxå, i denna kurs räckte det nämligen inte med att skriva ett pm på 12 sidor utan det ska även bli en salstenta nästa fredag kl 13-17, som en dröm. Som inte det vore nog så ska vi redovisa pm:et och opponera tisdag och torsdag. Som avslutning på den lilla vecka som jag redan nu hatar så är det jobb på Scorett på lördag och kvällen spenderas i Borlänge med fest och Hela Huset gungar.. Söndag = Död? (Dock är det avslutningsvis roliga aktiviteter med jobb och fest, men.. jag hittar ett men).

För att peppa upp den kommande helgen lite så tänkte jag å T bio, men då går inte filmen vi ville se. Suck fuck.

Det som verkligen hjälper i såna här stunder är ju vädret(Ironi) :)

Kram från en väldigt positiv Frida

Inga kommentarer: