onsdag, februari 23

Plugg

Lånar ett citat från min klasskompis:
Trötthet å leda
Tenta på freda´

Så är det. Jag läser å läser å skriver å skriver. Ögonen går i kors och skrivkrampen tar sig. Känslan av att ingenting fastnar är total. Jag har precis tagit en paus och epilerat benen och dammsugit.. När till och med det känns mer intressant, då är det inte så roliga böcker. Lyssna på dessa titlar:
Vår Ekonomi
CSR:Företagsansvar i förändring
Och taadaaa Moderna kommuner

Jag längtar enormt mycket tills man går ut ur tentasalen på fredag eftermiddag någongång.. Och då ska jag och mamma till kupolen och jag ska förhoppningsvis köpa ett par jeans. Det tycker jag man är värd efter den här veckan!

Kram

2 kommentarer:

Lisa sa...

Ja vet du.. jag skulle hellre epilerat min armhåla än läst de böckerna. Hang in there hannit.
love / Lisa

Anonym sa...

men vännen då...
det kommer att gå alldeles stråland epå fredag.. hur tråkiga dessa jäkla böcker är....
Tänk på de fina jeansen du kan köpa när tentan är klar, det måste ju vara en bra morot :-D

Saknar dig sötnöt! Men om tre veckor ses vi :-D skall bli så mysigt!

Pöss o kram