tisdag, oktober 5

Västerås

Helgen spenderades i Västerås, shopping på dagen och fest på kvällen! Kul å gå i lite andra butiker, aningens bättre utbud i V-ås på både kläder och krogar!
Eftersom jag kom på en kvart innan vi skulle gå ut att kameran var medpackad, så var de här det enda kort vi tog under kvällens gång.




På söndagen gjorde vi Ikea innan vi åkte hem och även en inredningsbutik som hette Nordik (kanske Nordic, låter det vara osagt) en mycket trevlig butik! Max mat och sen styrde vi kosan hemöver!
Måndagen gick lite magkatarrens tecken, man är inte ung längre heller :S Men ett träningspass blev det iaf!
Idag har det varit skoldag, Organisationsteorier, strageti, mål och vision snackar vi om nu.

Min mössa! Love it!


Jag o Svante är tok trötta å ligger i soffan men nu ska jag ta en VARM dusch, är så frusen. Sen blir det Saffranslax å potatis!
Puss hej

2 kommentarer:

jossan sa...

hej sweet :-)

Snygg frida och snygg mössa ;-)
Hur e det vännen? SJälv ligger jag under filten i soffan och sipprar på en kopp the och surfar lite... har så jävulens ont i halsen, typ ingen röst.. men men....
Kanske kan höras torsdag kväll eller nåt.. SNART hur som helst.. nu var det ju evigheter sen vi hördes ju *suck*.

Ni verkar haft en bra helg i västerås i af.. får prata mer om det på telefon!

Tänker på dig i af gummsan.
PÖSS O KRAM O KÄRLEK :-)

Frida sa...

Heej söta du!

Tack tack! Hihi roligt att vi kommunicerar via bloggen :)

Jag mår bra, förutom lite hösttrött, men det är jag väl inte själv om. Hur mår ni?

På torsdag får jag hit Hanna på middag å vin, men kanske kan höras på söndag?!

Tänker massa på dig oxå och vi måste få till ett samtal snart så vi får catcha up :) Puss