onsdag, oktober 13

Jaha

I lördags började jag med cambridge metoden.. I måndags efter att ha gått konstant hungrig i 3 dagar så gav jag typ upp och åt mat. Känns lite som misslyckande men ändå inte, det är inget för mig helt enkelt men man kommer igång i lite andra vanor iaf, man dricker otroligt mycket vatten vilket är bra och som mättar ganska bra en stund iaf och man går inte och små äter massa. Nu äter jag mat 1 gång per dag och pulver resterande, dvs 2-3 gånger några dagar till och jag prommar varje morgon! Jätte skönt! Och jag längtar tills imorgon då det blir friskis i mina nya träningsskor som är vita och rosa!!

Idag fick vi 3 artiklar att läsa, Strategi och styrning på ENGELSKA.. Behöver jag säga att det var lite svårt att förstå vad man läste.

Jag förundras just nu över:

Hur man kan gå i shorts nu i oktober? Jag vill nästan ha långkalsonger på mig inomhus.

Hur folk tror att kändisars bloggar är ett debattställe? En blogg är hur valfri som helst att läsa, varför läser man en persons blogg om man blir irriterad på allt som skrivs?

Hur kan Kissie få så mycket pengar för det hon skriver?

Det var nåt mer jag grubblade på idag men kommer inte ihåg det nu.

Kram

3 kommentarer:

Miss Malin sa...

Coolt att du provade Cambridge iaf. Du-vet-vem (kanske..) på jobbet har ju hållt på med Cambridge i all evighet nu känns det som och hon äter ju vanlig mat också, men har ju fått ner en hel del. Vatten e bra; det dricker jag alldeles för lite av på vintern :( På sommaren med för den delen. Kram

Jossan sa...

hej vännen. Äh, skit i cambridge och sån strunt.. du är ju snygg som världens pingla... du äter bra, motionerar, du behöver inte sånt!! Min vackra vän!

jag saknar dig otroligt mycket.. men om tre veckor exakt så ses vi.. vi kommer med vanliga halv tre tåget, hoppas du kan möta oss då så vi kan gå och fika :-)

Denna helgen är robin hos oss på besök.. mysigt att ha lillebror här och en hjälpande hand oxå för den delen.

Hörs snart vännen och ha det så bra, så ses vi snart. PUSS O KÄRLEK!!

Frida sa...

Malin det var allt annat än coolt, stackars min hungriga mage :) Nä tacka vet ja mat och friskis och prommisar! Få in det som vana med att dricka vatten, ha alltid vattenflaska med dig, du startar en törst :)

Hej gums! Ja jag skiter i sånt där trams, det får väl ta sin lilla tid att bli av med fläsket :)
Åh ja det är ju så snart, jag har ingen koll på veckorna, dom bara springer iväg :) Så snaart ses vi! Sjävklart möter jag upp vid tåget :)

Hälsa Robin och hela familjen! Ha en toppen helg!v Pusskram!