måndag, oktober 18

Bra vecka?!

Jag tror att det här blir en bra vecka! Ska bli skoj att gå till skolan imorgon! Onsdag "ledig" och Core på kvällen, torsdag skoldag igen då vi ska på en föreläsning av en HR arbetare och på kvällen gympa pass! På fredag ska jag ut och äta med "mitt jobb" på Bishop, jag har förbeställt Club Sandwich, mumsigt va?! Lördag å söndag ingen plan, men det kan ju vara skönt, ser dock ut just nu som att det ska bli snö till helgen, suger lite. Jag vill ha mer sköna höstdagar med blå himmel och sol!

Idag har jag tränat i mina skor igen, Love them! Dom är de absolut bästa jag äger just nu, fick ju lov att matcha vattenflaska, så nu har jag en rosa sån :P

Svante är dryg just nu, han glömmer bort att det är kallt ute så han springer ut och in ungefär var 10:e minut och det är jobbigt för stackars mig att resa mig upp ur soffan hela tiden :)

Trevlig vecka!
Kramkram

2 kommentarer:

Hanna Angantyr sa...

ser framemot att träffa dig på fredag!! skall bli såå kul...om nu denna feber och skit ger med sig dvs.
Grattis igen till tentan! så kul!
kram

Frida sa...

Detsamma till dig! Så nu måste du bli kry, vi ska ju ha en kanon kul kväll jue! Och Tack! Jätte kul å skönt med tentan! Kramkram!