måndag, januari 19

Tänk om man fick allt man önskade sig..

Tänk om man alltid fick som man ville, undrar om livet vore roligare då.. Eller blir det bara att mycket vill ha mer, så man är aldrig nöjd och tillfreds?! Behöver man ibland inte få som man vill för att uppskatta när man får det.

Måndag idag och jag fick lov att sjukskriva mig idag, min mage gjorde jätte ont imorse och mådde illa. Men nu känner jag mig helt okej, sörplar blåbärssoppa och coca-cola! Så det blir jobb imorgon igen! Skönt, för jag är lite rastlös redan..

Jag vill gå på bio, det är inte ofta jag vill det.. Gillar inte att sitta i en biosal med massa andra människor som prasslar med papper och sitter och pratar, är mycket hellre hemma i soffan och myser. Men iaf så vill jag se Benjamin Buttons otroliga liv! En historia om en pojke som blir yngre och yngre.. Jag tror att den är bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ligger i människans natur att sträva efter det man inte har. Utan drömmar och önskningar skulle vi stagnera. Så nej du skulle inte bli lyckligare av att få allt du vill ha!

Och filmen är sjukt bra. Gå genast o se den! Kram, o tack för en trevlig kväll i lördags!

Anonym sa...

sweeeetie :-) Jag går GÄRNA med dig på den filmen, fan oxå att du ska bo så långt bort :-( PUSS PUSS saknar dig min älskade vän!