tisdag, januari 13

27 år och rökfri!

Japp då var man 27 då.. Och firade födelsedagen som icke rökare!! Vilket även innebar att jag firade den med lite abstinens, en liten smidig huvudvärk och en trötthet.. Rökte mitt sista bloss i söndags och det har gått bra.. Lite abstinens det ska jag inte hymla om men annars går det bra! Hopp om livet!

Nu ska jag göra ytterliggare en bra sak för min kropp, ett skivstångspass på friskis väntar! Var ett tag sedan jag besökte gymmet.. Så det är minst sagt dags nu!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du vet att är det någon som önskar dig lycka till med ditt rökfria liv så är det jag. Nu är det bara att börja hårdträna med efter jul, det har jag faktiskt börjat med tro det eller ej:D
Lycka till!!

Anonym sa...

Hej Frida!
Vill bara gratulera till födelsedag och ditt kloka beslut att sluta röka, Spara de pengar du rökte för och gör något roligare för pengarna. Jag lovar det räcker till MYCKET! kram från Agnetha (Kattis mamma)

Frida sa...

Japp Tore, var på friskis för första gången på länge igår, träningsvärk så det inte heter duga idag =/ Men nu är nya livet igång!

Tack så jätte mycket Agneta! Hälsa familjen så gott! Kram