onsdag, januari 7

Det går trögt nu..

Jag är inte i ett bra flow kan man säga.. Jag är i ett dåligt flow.
För någon dag sedan pajade min kyl, den gick upp på 18 plusgrader.. jag sänkte ner graderna och satt på superinkylning.. Minskade till 9 grader för att sen 12 timmar senare vara uppe i 20 plus.. Ringde till hyresvärden i förrgår, där alla självklart jobbade halvdag då det var dagen före den mest värdelösa röda dagen, trettondagen..
Till slut ringde Securitas upp, de skulle komma med en tillfällig kyl till mig! Great! Två grabbar från securitas dundrar in med den största kylen som finns. Upptäcker när de gått och åkt iväg att jag fått en FRYS... Fick ringa upp igen och de kom så snällt med en kyl tillslut! Men min är fortf ur funktion. Varför händer allt sånt här på helgdagar?!

Jag har dessutom fått nackspärr.. Men lyckades trots den baka bullar igår till mitt födelsedagskalas som närmar sig!

Inga kommentarer: