onsdag, juni 11

Snart så!

Just nu är Mats och hans bror i huset och flytspacklar det sista i badrummet! På måndag kommer mattläggaren!! Wiie!!  Pappa har varit där igår och idag och målat! Det går framåt och snaaart kommer vi se många framsteg, så många framsteg så jag börjar känna förhoppning att vi verkligen kan flytta om någon vecka! Flyttkartonger är inhandlade men inte en pryttel är packad. Je je det ger sig! 
Jag och tjejerna har haft en innedag! Jag har haft lite ont efter att jag satt in en spiral i måndags (lite privat men ni kan nog ta det ;) ) Svårt att roa småbruttor en heldag när man bara vill ligga som en ostkrok i soffan men det gick det med. Nu sover de sött och jag mölar chokladbollar (som jag tyckte att jag var värd :D) och tittar på toapappershållare, dessa val! 
Tror att det blir den första som man inte behöver skruva fast. 
En av dagens "roa er själv" försök :) var mest intressant att smaka på kritorna... När ska denna stoppa allt munnen fas gå över?! 




Inga kommentarer: