söndag, juni 15

Aj!

Jag har fortfarande ont av spiralen... Hur normalt (onormalt)? Vaknat flera gånger inatt och haft ont och på morgonen ringde jag 1177 som tyckte jag skulle avvakta några dagar eftersom det blir bättre av värktabletter och det var vanligt med "besvär" första veckan.. men jag får lov att ta maxdos om jag ska vara okej. Det är som sammandragningar som gör mig svimfärdig! Hur som haver idag hade vi barnvakt av mamma/mormor, så in med tjejerna till stan och sen åkte jag och pappa till Borlänge för att köpa blocketfynd (högskåpet) till badrummet. Sedan var det bara att ta tag i målarpenseln igen! Imorgon kommer mattläggaren så sen ska jag ta kort så ni får se! Nu ska den här trötta mamman lägga sig! Händer en till spännande grej imorgon, berättar mer sen! Natti, kram! 


Inga kommentarer: