onsdag, oktober 3

Greys onsdag

Äntligen är det premiär för Greys ikväll!! Nu är onsdagarna heliga igen! I måndags var jag hos Evelina och hon färgade mitt hår! Mitt mål var att få bort det mörka och bli ljusare, så numera är jag brun/röd. Jag trivs! Igår hade vi första dagen på nya kursen och den verkar bra och ganska kul faktiskt. På lördag morgon åker jag och mamma på mor & dotter helg till sthlm, det ska shoppas å mysas! Ska bli himla skönt att få åka bort om så bara för ett dygn. Det känns som det blir sista trippen för mig på ett tag... Den dära magen växer må ni tro :) Det kommer en bild så småningom. När vi är i Sthlm ska vi även köpa en vagn, en sån vi vill ha som låg ute på blocket iaf aningens billigare än nypris och den är bara 2 månader gammal, blocket är bra! Trevlig onsdag! Kram

Inga kommentarer: