fredag, oktober 5

Fredag

Äntligen helg, igen! Jag har hittills ägnat min fredag åt plugg, packat inför Sthlm och försökt sätta mig in i Instagramvärlden :) frida82 heter jag där om någon vill följa mig! Ikväll blir det mys med min älskling! Tacos, smågodis å myys! Vi blir ifrån varandra några dagar nu när jag åker till Sthlm och när jag kommer hem har han åkt på älgjakt...Hmm undrar hur det ska gå å sova helt själv?! Skrivit en liten shoppinglista till sthlm har jag gjort oxå, mest grejer till barnen... Är det så livet ska vara nu? Färdigshoppat för mamman...? Jeje det är om möjligt ännu roligare att handla till dom :) Om någon tycker texten här i bloggen är rörig så är det inte mitt fel.. Jag skriver i stycken men blogger sätter ihop all text... Någon som vet om det går att ändra? Trevlig helg på er alla! Vi hörs :) Kram!

Inga kommentarer: