onsdag, november 23

Lite nytt å lite jul!

Lite jul har smygit sig in i mitt hem! :) Stjärnorna är på plats, nån hyacint och ett bak saffransskorpor!

Ny lampa och stjärnan!


Julfönster och saffransskorpor!




I söndags var jag, Catrin och Nikki på öppet hus i Hökviken där Lena Karls hade försäljning av sina hemmagjorda saker, några fina tavlor fick följa med hem!


Lite nya saker på mitt skrivbord, lite mysigare och lättare att plugga med belysning å en fin blomster!

Igår förlorade en pojke sin mamma, en man förlorade sin fru, två föräldrar förlorade sin dotter, två bröder sin syster och många förlorade en vän. Jag kan inte förstå hur man går vidare efter förlusten av någon som man har nära, det gör ont av bara tanken. Jag ägnar många tankar till Malins familj och vänner idag. Vila i frid!

Ta hand om varandra och visa kärlek till de nära å kära ni har i ert liv!


Jag och systrarna Heurlin!

Pusskram å kärlek Frida

1 kommentar:

jossan sa...

hej snutt!

Fint du har hemma... som vanligt! fINA saker du inhandlat.. fina tjejer på korten och fint skrivet om malin.

Min fina fina vän. Tack för att du finns, älskar dig så!

Puss o kram jossan