onsdag, november 16

En liten fis har kommit till världen



Hjärtat smälter lite när man myser men en sån här liten goding!

Fina storasyster Alicia och lillasyster Nikki <3

En liten sötnos som heter Nikki kom till världen förra söndag natt!


Jag laddar för första advent och tänker i vanlig ordning tjuvstarta! I helgen åker mina stjärnor upp. Saffran är inhandlat och det blir årets första saffransskorpbak :) Känns aningens tidigt för att sätta upp julgardinerna men om jag känner mig själv rätt så kommer jag att gå bananas och hänga upp dom också :) Mycket jultankar nu, jag vill ha någon krans att ha inomhus, hyacinter! Bästa mystiden på året är här! Och yes, jag poppar redan julmusik!

Kram!

1 kommentar:

jossan sa...

hej älskade vän! Äntligen ett inlägg, som jag väntat varje dag medan bloggen ekat lite tom :D

Lille söta nikki... så jäkla fint namn, i lööööve it! Och väldigt lik alicia som liten oxå för den delen. Ja det är mycket kärlek nä rman gosar med en s ån alldeles nykläckt bäbis.

Ja, helt rätt m julgardiner o saffransskorpbak, de ä min frida det :D

åh, det är ju bara tre veckor till du är här nu, skall bli supermysigt!

Puss o kram så länge kära vän, ha en underbar helg :)