söndag, september 18

Jahaa

Ännu en helg har gått till ända. Nästan... Det går för fort nu tycker jag. Jag har lite svårt att hinna med, tog mig ledigt några dagar för att hinna med plugg, så nu känns det lite mindre hopplöst. Alicia ville fredagsmysa med Fjida. Självklart fick hon det!

Och med lite killande på armen så somnar hon i soffan samtidigt som hon håller mig i handen. Kärlek! Sen fick vi vuxna fortsätta fredagsmyset med Sandwichglass, skitsnack å film.

Igår jobb och idag plugg.

Just jaa... I fredags klippte jag mig igen. Jag har nu en page. På rikigt. Ingen mespage :) Jag är mycket nöjd! En bild kommer sen, någongång.. när det tas ett bra foto :)

Och förövrigt så har jag en grym träningsvärk efter fredagens skivstång/intevallpass. Den hamnar på Topp 5 listan över de värsta träningsvärkarna ever tror jag.

Hoppas ni alla har haft en trevlig helg! Kramar

1 kommentar:

EmmyEmpire sa...

Mys med alicia!!! JAG VILL SE FRILLAN NU ;)! puss, emz!