måndag, september 26

Gnäll

Nu ska jag gnälla lite så kanske allt är ur världen sen. Jag är så j-vla trött. Inte trött så jag vill sova, jag är trött å slut i själen, för att låta lite tokdramatisk. Jag känner mig så där man gör en vecka innan man går på semester. Motivation och energin är borta. Och jag ska ha semester i typ juni och jag undrar lite hur detta ska gå?

Måste planera lite skojiga saker som man kan ha som någon morot här på hösten. Boka massage, Göteborgstripp vore trevligt, när kan jag komma Jossan? :) Gävle tripp får det oxå bli!

Jag vet att jag lägger krokben för mig själv med negativa tankar. Måste nog läsa "The secret" igen, så jag kanske hittar tillbaka till det där positiva tänket :) Och jag är medveten om att ibland måste man falla lite för att sen ta sig upp!

Såå nu har jag gnällt klart tror jag, tillbaka till pluggeriet igen!

Här skulle jag helst vilja befinna mig.

Kram från gnällfian :)

4 kommentarer:

Carryes sa...

Men, hallå du måste ju skaffa dig en hunk och leka med, man får energi av kärleken, eller hunkelina vad vet jag...så du slipper diska åtminstone för det kan vara praktiskt också. Konstigt att du inte har nån (eller det skanske du har utan att säga) du som är en hunkelina själv ;) ...

Jossan sa...

men vännen då.. man FÅR vara gnällfia ibland, allt äkänns bara skit för oss alla då och då, vem fasen är på tip topp jämt liksom?

För det första kan du börja med att tannka hem wordfeud på ajfånen, jag heter josspossgirl o spelar gärna med dig om du vill :D

För det andra så är du otroligt välkommen till Göteborg preciiiis när du vill, mitt hem är ditt hem vet du väl!!!

Så, nu tar du o slänger dig i soffan , tänder en massa ljus o läser en mysig bok o tänker på hur fantastiskt bra allt är.. och du är såkllart!

PUSS PUSS Jossan

EmmyEmpire sa...

JA! ÄR LIKADAN!!! Fan, hösten kanske?!.. Jobbigt äre men FEST i Gävle o tjejor behövs :D! puss, burpie

Frida sa...

Haha tack Carryes :)

Jossan vi får prata ihop oss om någon helg som passar, jag vet inte om jag vågar börja med wordfued... folk verkar bli så beroende :S

Ja du Emmy, mer fest åt brudarna :P

Puss på er!