fredag, september 25

Je je vad är en middag på Hammars?!

Jag är bättre men inte så bra att jag kunde följa med tjejerna på middag på Hammars... Istället sitter jag här i min ensamhet och sippar på hemmagjort te a'la citron, ingefära och honung! Mumma för halsen!

Idag har jag bunkrat upp med filmer, anar att några timmar till ska spenderas i soffan.. Efter 40 minuter på "Hemmakväll" (beslutsångest vad är det?!) så kom jag hem med Changeling, Gran Torino och Madagaskar 2! Madagaskar blev först på tur, animerat är väl för bra, jag rekommenderar! Återkommer om dom andra två men jag tror det är två hödjarrullar! Återstår att se! Även bunkrat upp med godis, det får man när man är suk!

Imorgon är det fest, en fest som varit planerat sen länge.. Sett fram emot den såå mycket.. Vi får se hur det blir för askungen här hemma.. Hoppas jag kan gå dit en sväng iaf och umgås lite!

Trevlig helg alla! Krampuss

4 kommentarer:

A-L sa...

Hoppas att du mår bättre vännen!!!

Frida sa...

Nu är jag frisk!!

Jossan :-D sa...

härligt att läsa att du e frisk igen vännen :-) Tycker snart vi måste ta och prata ordentligt.. blev ju bara en snabbis sist då du var förkyld och jag på jobbet.

Här är i af allt bra.. börja längta till bröllopet i falun på nyår, ska bli så kul att gå på en härlig fest m er alla, UTAN Barn oxå för den delen :-D

Hoppas som sagt att allt är bra med dig nu och att du hade det kul på festen hos catrin .. Hörs snart vännen, själv ska man sitta här till 21 ikväll :-(

PUSS O KRAM SÅ LÄNGE :-p

Lill broh sa...

Nästan gång! + whiskey och värm allt en snabbis i micron!