måndag, september 21

Förkyyld....

Jag känner mig så ynklig... Stacke stacke mig har blivit förkyld. Ligger i soffan o fryser o svettas om vart annat och har ont i min hals. Bara det inte är någon nedrans svininfluensa, men ingen hög feber så jag tror på någon helt vanlig förkylning.. Mycket skit bakterier som snurrar runt! Buhu, vill inte bli sjuk!!

Helgen har iaf varit bra! Fredagsmys och en vinkväll med tjejerna i lördags och en liten utgång till Pitchers. Söndagsbrunch på staden med Ingela och sen var jag, Catrin, Alicia och Emmy på hockey! Alicia är så söt när hon är på hockey, hon tittar helt faschinerat på spelet och vid avblåsningarna så dansas det för fullt till musiken!

Jag har överlevt en dag på jobbet och däckade i soffan på en gång när jag kom hem, nu ska det kureras med lite alvedon och en dusch! Trevlig måndag kväll!

2 kommentarer:

jossan sa...

hej vännen.
Tänker på dig. Hoppas du mår bättre nu, inte bra att vara sjuk ju. Hoppas vi kan prata snart, saknar dig MASSOR ska du veta!!
PUSS O KRAM :-p

Frida sa...

Hej gums! Saknar dig med massor! Inte så mkt bättre varit hemma i 3 dagar nu :(
Hoppas ni mår bra! Vi får höras någon dag, vill höra om Kreta juh! Kramar!