söndag, februari 8

Tick tack

Mina tre dagarns ledighet börjar lida mot sitt slut.. Fort går det men haft tre trevliga och bra dagar! I fredags var det hemmapyssel, brödbak och träning och på kvällen kom Catrin o lilla Alica, hemlagad pizza med mozzarella och ruccola och chokladkaka! På lördagen vakande jag kl 07.30 av mig själv, hade ställt klockan på 8.00 eftersom familjen Larsson skulle på Ikea äventyr men halv 8 gick jag upp och hade en skön morgon innan hela familjen packade in sig i bilen. På Ikea inhandlades det nya kuddar till sängen, lite kuddfodral till kuddarna i soffan, blockljus, en brödform och värmeljus som Anna beställt.
På kvällen var jag och T på bio, fick äntligen se Benjamin Buttons otroliga liv. Den var lång men bra! Jag rekommenderar! Avslutar nu min ledighet i soffan, planerar att ligga här resten av dagen =)

Inga kommentarer: