lördag, februari 28

Mello

Melodifestivalen detta år har väl som alla andra år inte varit mycket att hurra över.. Det görs så mycket bra låtar men de bidrag som man får med i denna tävling är oftast bland det sämsta artisten gjort. Nu har jag inte varit en allt för flitig tittare av Mello detta år, har haft lite annat för mig på lördag kvällarna.

Ikväll var iaf den bästa Agnes tycker jag och hon gick vidare. Hon fick med allt som schlagern "ska" ha: En refreäng som sätter sig, en glitter outfit som dessutom var en kroppsstrumpa och sen det viktigaste av allt.. Vind i håret!
Jag är även ett fan av Sarah Dawn Finer, vilken röst.. Men blev lite besviken på låten, hon ska sjunga mer jazz liknande musik.

Men jag vet inte riktigt vad man ska skicka som går hem i övriga Europa.. Vi är kanske borträknade för all framtid i Eurovision Song Contest.

Inga kommentarer: