onsdag, december 17

Vit Jul

I helgen trodde alla att det skulle äntligen bli en vit jul... Men snön smälter =( Blir kanske ytterliggare en barmarksjul. Trist!

Nu sätter iaf festernas tid igång, på fredag är det julfest med jobbet, juldagen=fest, Evelinas 25 års middag, Nyår.. Livet är en fest.. Just nu iaf. Sen i januari är det ju dags att fylla år igen, 27 siktar jag mot nu.. Jisses!

Ikväll kommer min käraste barndomsvän Jossan från Gbg över på lite mys! Vi hade först tänkt att gå på harrys, men vi gör det vi är bäst på istället, äta snask och snacka skit! =)

Hoppas ni alla har det bra i "julstressen"! Själv så är jag faktiskt inte alls stressad.. Planeringsfreaket jag liksom, men jag är säker på att det ordnar sig! Jag och Mian ska göra ett julklappsrace den 23:e =D Ska försöka kompa ut lite tidigare sen har man ju ända till kl 20 på sig när affärerna stänger!

Ps. Vänta inte på julkort från mig, för jag har faktiskt inte skickat några i år..

Inga kommentarer: