måndag, november 24

Spa

Lite lyx i tillvaron behöver man! Ikväll har jag varit med jobbet på en liten spa kväll! Vi gjorde en liten massage på varandra, peeling, ansiktsmask, bastu och bubbelbad! Så skönt! Perfekt dag att göra det på när snö ovädret har infunnit sig.
Är som en ny människa! Dock en trött sådan, helgen har innburit jobb men nu väntar en ledig dag! Inte en endaste plan har jag heller, tror nog det blir en riktigt slappdag!!

Och orättvisorna fortsätter här i världen, lilla söta Anna fick lämna Idol i fredags.. Jag tycker Anna har varit bäst i hela Idol så får hon lämna redan nu, orättvist är bara förnamnet. Dessutom när det stod mellan henne och fjanten Johan Palm som har noll sångröst.. Dåligt!

Men orättvisan har iaf slutat mot mig!! =)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Anna är jättesöt, MEN jag gillar fortfarande Johan och Kevin...;)
Jag är i alla fall lycklig över att orättvisan har slutat mot dig!

Frida sa...

Ja jag börjar faktiskt digga Kevin allt mer men Johan kan väl åka tillbaka till pojkrummet och sjunga..

Anonym sa...

Jag får gåshud när Kevin sjunger och K tycker att jag är såååå töntig då. Men du kan vara lugn Johan kommer att åka på fredag, tänk dig honom sjunga gospel som temat är.. det kommer inte att bli bra hur mycket han än vill.

Frida sa...

Oh no! Tror inte ens jag pallar att se det =/ Men han klarade ju soul trots att det lät förjävligt!

Anonym sa...

han har 3 miljoner fans..

Frida sa...

Ja du ser.. Han vinner väl hela skiten! Men jag kommer inte köpa hans skiva ändå! Sådeså! Men hans fjortis fans kan ju ändå inte mena att dom tycker att han är snygg.. Inte för att det är nån skönhetstävling men pojkbandsidolerna brukar ju kunna se rätt bra ut.. Snygg Erik & CO.. Märkte du hur jag nu drog med dig i fjortisfans skaran.. Haha! ;)