torsdag, november 6

Den som alltid vet bäst lär sig aldrig något...

Självutveckling är väl bland det bästa som finns, när man får lära och utvecklas och känna att man klarar det. Man får känna sig duktig, ambitiös och lite stolt!
Att inse sina brister och jobba med dom och faktiskt bli bättre. Att lära om sig själv och utvecklas och förändras..

Jag har varit på återbesök hos sjukgymnasten idag, han är kul att prata med, eftersom jag är mycket bättre i ryggen så pratade vi bara, om kropp, själ och tankar..
När man går därifrån så startar tankarna om hur JAG vill att mitt liv ska vara och hur jag vill vara och tänka.. Det är ju bara jag som bestämmer det!

Det jag ska fokusera på att lära mig är att leva i nuet, njuta av att vara här och nu! Jag är fruktansvärt dålig på det, är alltid steget före.. Men nu ska jag bli en livsnjutare utan dess like =)

Inga kommentarer: