måndag, augusti 18

Två dagar i Karlstad!

Ännu en helg tripp! Denna gång gästade jag Karlstad, eller jag och min mamma rättare sagt! En helt underbart härlig o skön helg! När vi checkat in på hotellet på fredagen så gick vi och fick massage, en väldans grym sådan! Sen middag på staden!
Lördagen blev det att flanera på Karlstads gator och en hel del shopping! Sen en promenad till vattnet och sen relax med bubbelbad och bastu! En liten minisemester som satt väldigt bra!
Första måndagen på länge som jag kände mig utvilad o pigg när jag vaknade och traskade iväg till jobbet, men den pigga Frida försvann när man kommer till jobbet och möts av VAB och sjuk personal... SUCK! Måste hitta mig ett nytt jobb.. Jag är en bit på väg iaf, skrivit en cv och ska försöka skicka iväg lite ansökningar nu! Dags för någon ny utmaning!

Nu blir det film mys i soffan! En alldeles perfekt kvällssyssla i detta regnrusk! Usch, ge oss sol nu!
Kram Frida

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håll ut Fridis, jag kommer på måndag! Då ska vi få ordning på torpet!

Frida sa...

Japp det är dags för dig att komma tillbaka nu!! Hoppas du hade det bra i Turkland.. hört att du är brun...