tisdag, augusti 5

Sommar sol blev grått o trist...

Jag ångrar mina ord i mitt förra inlägg nu... Jag vill ha värme igen.. =)
Detta gråa och trista väder innebär en grym trötthet har jag märkt, inte bra!

Sitter och slötittar på Allsång på skansen.. Men snälla Anders Lundin kan du inte hålla dig till barnprogram.. Du är ingen Lasse Berghagen inte!

Denna vecka har hittills gått rätt fort, jag vet att det bara är tisdag.. men de två första arbetsdagarna har gått ganska fort. Kanske för att det är sjuk personal varje dag och det finns en hel del att göra.. Hoppas att dagarna fortsätter snurra på till fredag! Då bär det iväg till Gävle och cityfeest =) Ska bli jätte skoj! Jag o Mia sen kommer Linda och Linda.. Och så lilla Anna! Trevligt trevligt! öltält och fest och jag hoppas på sol på lördag så man kan få ligga på beachen!

Men innan fredag så kommer torsdag och då ska jag och träna handboll... =/ nåt jag inte gjort på sisådär 10 år =) Får nog räkna med en härlig träningsvärk till helgen..

Nej nu ska jag ta mig in i duschen, nåt jag försökt med de senaste 2 timmarna.. Riktig segpropp!
Ha det gott!

Inga kommentarer: