torsdag, december 20

Bm

Igår var vi hos bm igen, det togs prover på mig och vi pratade om förlossning och speciellt tvillingförlossning. Den närmar sig ju liksom och jag kan knappt bärga mig! Det är så mycket jag längtar efter nu, framför allt våra barn! Undrar hur dem ser ut? Har dom massa hår? Vem är dem lik? Sen längtar jag efter att få sova och ligga i soffan på rygg, slippa upp å kissa typ varje timme på natten, jag längtar efter att kunna gå några meter utan att känna mig som jag vore 90 år, längtar efter att ha en mage utan massa bebisar i :) å massa massa mer! Nu är jag ju höggravid och vem vet hur länge till jag ska vara det.. max 7 veckor iaf! men måtte jag inte gå riktigt så länge! Alla prover såg iaf bra ut! Igår kväll fick jag besök av Lisa och Catrin på lite glöggmys! Lisa hade med sig skötbordet så nu är det på plats! Jag har i övrigt inte speciellt mycket julkänslor, jag fokuserar mest på att dagarna ska gå! Men jag gör mitt bästa å bakar lussebullar, knäck! Julpynt, julskinka, julköttbullar har vi redan hunnit med!



Inga kommentarer: